fbpx
Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń! +48 576 142 509 Sklep online Twój koszyk

Bieganie a cellulit? Dowiedz się, jak to działa!

Strona główna » Blog » Bieganie a cellulit? Dowiedz się, jak to działa!

Bieganie a cellulit. Czy to prawda, że bieganie pozwala redukować skórkę pomarańczową? Jeśli wiadomo, że niehigieniczny tryb życia, a zwłaszcza siedząca praca i unikanie aktywności fizycznej zwiększają ryzyko jej występowania, to logicznym wydaje się, że przeciwne działanie wykazuje bieganie a cellulit ulega zmniejszeniu. Jak działa to działa? Przyspieszeniu ulega krążenie krwi i przemiana materii, które pobudzają fibroblasty do produkcji, dzięki czemu widocznie poprawia się jędrność i napięcie skóry.

Bieganie a cellulit – jak zacząć?

Bieganie a cellulitBieganie a cellulit to oczywiście pozytywna zależność, którą trzeba w jakiś sposób zainicjować. Aby szybko pokonać cellulit a bieganie stało się przyjemnością, warto pamiętać o planowaniu treningów i dopasowaniu ich do swoich możliwości. Lepiej zacząć od krótszych dystansów i z czasem je zwiększać niż zniechęcić się na na początku. Bieganie na cellulit pomaga najbardziej przy regularnym treningu, co oznacza, że warto robić go co najmniej trzy razy w tygodniu. Niewskazane jest natomiast codzienne uprawianie sportu, ponieważ mięśnie nie mają wtedy czasu na regenerację. Oczywiście zanim rozpoczniemy trening, warto postawić na sumienną rozgrzewkę, która przygotuje mięśnie do wysiłku, na koniec konieczne jest z kolei rozciąganie. Sam trening powinien potrwać przynajmniej 45 minut. Żeby zwiększyć efektywność sportu, jakim jest bieganie a cellulit naprawdę zwalczyć, warto podzielić trening na dwie części, które włączane są naprzemiennie: sprint i trucht. W ten sposób najszybciej pobudzimy krążenie krwi.

Serum do body wrappingu - Vialise Body Wrapping

VIALISE BODY WRAPPING
SERUM DO BODY WRAPPINGU WZBOGACONE O ODŻYWCZE SKŁADNIKI ZAMÓW

Bieganie a cellulit – korzyści

Bieganie a cellulit wygląda tak, że wraz z częstotliwością treningów zmniejsza się skórka pomarańczowa. Jakie jeszcze korzyści można zyskać? Oto przykładowe rezultaty biegania:

  • poprawa ogólnej kondycji fizycznej,
  • zwiększenie przepływu krwi w naczyniach krwionośnych,
  • przyspieszenie metabolizmu oraz spalania tkanki tłuszczowej,
  • rozbudowanie tkanki mięśniowej,
  • ujędrnienie skóry (szczególnie w okolicach narażonych na występowanie cellulitu: brzuch, uda, pośladki).

Uwaga!

Wpisując na stronie vialisebodywrapping.pl w koszyku hasło rabat10 otrzymasz 10% rabatu na serum antycellulitowe Vialise Body Wrapping. Kliknij i sprawdź!

Czy bieganie zwalcza cellulit? Przekonajmy się!

Aby przekonać się, czy bieganie zwalcza cellulit trzeba odczekać kilka tygodni, ale przy zastosowaniu się do wymienionych wskazówek, efekty będą widoczne. Choć oczywiście aktywność fizyczna wpływa na kondycję skóry, w tym również redukcję cellulitu, to niestety czasami nie wystarcza albo organizm zwyczajnie przyzwyczaja się do aktywowania ciągle tych samych partii mięśni. Oczywiście na to również potrzeba czasu, co czasami trwa kilka miesięcy albo nawet lat. Aby jednak przeciwdziałać takiemu zjawisku, zapobiegać wytwarzaniu cellulitu w ogóle albo wspierać efekty osiągane przy pomocy biegania, warto wprowadzić dodatkowe środki zapobiegawcze. Jednym z nich jest dieta antycellulitowa, która powinna zawierać składniki spalające tłuszcz oraz przyspieszające metabolizm (np. cytrusy), a także stosowanie odpowiednich kosmetyków o podobnym działaniu zawierających m.in. olejki z pomarańczy lub grapefruita, kofeinę czy algi. Pomocnym zabiegiem, który można przeprowadzić również w domu, jest body wrapping.


Bibliografia

1. Ignaciuk A., Cellulit – przyczyny, terapie, możliwości., 2003
2. Nicole Ronsard, Beyond Cellulite: Nicole Ronsard’s Ultimate Strategy to Slim, Firm and Reshape Your Lower Body,. Villard, 1992
3. Di Salvo RM., Controlling the appearance of cellulite. 1995

8 głosów

Komentarze

Bestiee - 2019-11-06 19:20:54

Mi jest się ciężko przekonać do biegania. Lenistwo to moje drugie imię, ale staram się chodzić na basen :) Człowiek jakiś sport musi uprawiać bo na starość wszystko będzie boleć.. - pewnie i tak będzie hyh

k0a1 - 2019-11-06 13:47:50

Jeśli chodzi o wybór sportu na cellulit to mogę tutaj polecić treningi na basenie. Dwa razy w tygodniu w zupełności wystarczy. Cellulit powoli zacznie znikać i do tego dużo lepiej będziecie się czuli.

fiszka - 2019-11-05 12:10:48

No nie wiem jak już ćwiczę od kilku dobrych miesięcy i efekty dopiero zaczęłam widzieć gdy zastosowałam masaże z kremem na cellulit i zmieniłam dietę. Sam trening raczej nic nie zdziała na cellulit. Znam wile osób, które są chude, a mają celluluit

czarnaSanderka - 2019-11-04 10:51:57

Bieganie to chyba najlepszy ze sposobów na cellulit. Nie ma jak to wysiłek fizyczny aby spalić niepotrzebną tkankę tłuszczową!

Opinie od naszych klientek

Informacje o wysyłce: Zamów teraz, a paczkę wyślemy w ciągu 24 godzin (w dni robocze) 😊